გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილის თემა
|
კახეთის კულტურა
|
კლასი
|
მე-11
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
28
|
გაკვეთილის მიზანი
|
შევისწავლოთ კახეთის კულტურა,ტრადიციები,სამ,ზარეულო,ჩაცმულობა
|
შედეგი
|
მოსწავლეებს
მოძიებული მასალით წარმოდგენა ექმნებათ კახეთის ტრადიციებზე
|
გამოსაყენებელი რესურსები
|
ფოტო და ვიდეო მასალა,ეთნოგრაფიული
ლექსიკონი,ბავშვების მიერ წარმოდგენილი სამოსი და სამზარეულოს ნიმუშები
|
წინარე ცოდნა
|
ქართული ტრადიციები,სამეურნეო საქმიანობა საქართველოში.
|
გაკვეთილის აქტუალობა
|
ბავშვები უკეთ გაიცნობენ მასალას და თავად
შეეცდებიან მოიძიონ ინფორმაცია და ფოტო მასალა,რაც ხელს
|
შეფასება
|
განმავითარებელი
|
1.
ისტორია- კახეთის მეფეები;
2.
ნუმიზმატიკა- ქართული ფულისი სტორია. პრეზენტაცია ;
3.
ქართული ტრადიციული სამოსი;
4.
ხელოვნება- ცნობილი ქანდაკებებიდა ფერწერული ტილოები;
5.
კახეთის დამპყრობლები;
6.
გამოჩენილი კომპოზიტორები დამუსიკალური შედევრები
7.
ამინდის გამოცნობა ხალხური მეთოდებით და ორიენტაცია ბუნებაში;
8.
არქეოლოგია- რას მოგვითხრობენ არტეფაქტები. ექსკურსია კახეთში
;
9.
ქართული ხალხური ფოლკლორი;
10. ექსკურსია საქართველოს მხარეთმცოდნეობის მუზეუმში;
|
|
|
|
|
კონკრეტულ მოსწავლეს თითოეული კრიტერიუმის გასწვრივ ენიჭება შესაბამისი ქულა
III დონე (8-10 ქულა)
|
II დონე (5-7 ქულა)
|
I დონე (1-4 ქულა)
|
|
მოსმენა
|
ყოველთვის უსმენს და თვალყურს ადევნებს ორატორს
|
ხშირად უსმენს და უყურებს ორატორს
|
იშვიათად უსმენს და უყურებს ორატორს
|
საუბარი
|
მკაფიოდ მეტყველებს და უყურებს მსმენელებს
|
ძირითადად მეტყველება გასაგებია და უყურებს მსმენელებს
|
მეტყველება არამკაფიოა, მსმენელებს უჭირთ გაგება
|
არავერბალური კომუნიკაცია
|
შეუძლია ეფექტურად აღიქვას და გამოიყენოს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმები (თვალით, ჟესტებით, გამომეტყველებით, ხმით)
|
ხშირად შეუძლია დაამყაროს არავერბალური კონტაქტი
|
იშვიათად იყენებს არავერბალურ კომუნიკაციის ფორმებს
|
მონაწილეობა
|
უჩვენებს ინტერესს დისკუსიის თემისადმი საჭირო კომენტარებითა და აზრების გამოთქმით
|
ძირითადად გამოხატავს ინტერესს. კომენტარები და აზრები ყოველთვის არაა თემის შესატყვისი
|
მცირე ინტერესი აქვს. არ გამოხატავს ან ვერ უკავშირებს თავის მოსაზრებებს სადისკუსიო თემას
|
კოოპერაცია
|
თანამშრომლობს თანაკლასელებთან,
აცლის სხვებს აზრის გამოთქმას და იცავს დისკუსიის წესებს
|
ძირითადად თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, ზოგჯერ ერთვება სხვის საუბარში, ძირითადად იცავს დისკუსიის წესებს
|
იშვიათად თანამშრომლობს და იცავს დისკუსიის წესებს
|
მოსაზრების არგუმენტირება
|
მოსაზრება ორიგინალურია და გამყარებულია ფაქტებით, ცნებებით. არის ლოგიკური კავშირი საკითხთან
|
მოსაზრების გასამყარებლად გამოყენებულია სადავო ფაქტები და ცნებები
|
მოსაზრება მოკლებულია ლოგიკურ კავშირს საკითხთან და არ არის გამყარებული ფაქტებით
|
No comments:
Post a Comment