გაკვეთილის გეგმა




გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილის  თემა
კახეთის კულტურა
კლასი
მე-11
მოსწავლეთა რაოდენობა
28
გაკვეთილის მიზანი
შევისწავლოთ კახეთის კულტურა,ტრადიციები,სამ,ზარეულო,ჩაცმულობა
შედეგი  
                                                                         
მოსწავლეებს მოძიებული მასალით წარმოდგენა ექმნებათ კახეთის ტრადიციებზე
გამოსაყენებელი რესურსები
ფოტო და ვიდეო მასალა,ეთნოგრაფიული ლექსიკონი,ბავშვების მიერ წარმოდგენილი სამოსი და სამზარეულოს ნიმუშები
წინარე ცოდნა
ქართული ტრადიციები,სამეურნეო საქმიანობა საქართველოში.
გაკვეთილის აქტუალობა
ბავშვები უკეთ გაიცნობენ მასალას და თავად შეეცდებიან მოიძიონ ინფორმაცია და ფოტო მასალა,რაც ხელს
შეფასება
განმავითარებელი
1.       ისტორიაკახეთის მეფეები;
2.      ნუმიზმატიკაქართული ფულისი სტორიაპრეზენტაცია ;
3.      ქართული ტრადიციული სამოსი;
4.      ხელოვნებაცნობილი ქანდაკებებიდა ფერწერული ტილოები;
5.      კახეთის დამპყრობლები;
6.      გამოჩენილი კომპოზიტორები დამუსიკალური შედევრები
7.      ამინდის გამოცნობა ხალხური მეთოდებით და ორიენტაცია ბუნებაში;
8.      არქეოლოგიარას მოგვითხრობენ არტეფაქტებიექსკურსია კახეთში ;
9.      ქართული ხალხური ფოლკლორი;
10.  ექსკურსია საქართველოს მხარეთმცოდნეობის მუზეუმში;




კონკრეტულ მოსწავლეს თითოეული კრიტერიუმის გასწვრივ ენიჭება შესაბამისი  ქულა
III დონე  (8-10 ქულა)
II დონე (5-7 ქულა)
I დონე (1-4 ქულა)
მოსმენა
ყოველთვის უსმენს და თვალყურს ადევნებს ორატორს
ხშირად უსმენს და უყურებს ორატორს
იშვიათად უსმენს და უყურებს ორატორს
საუბარი
მკაფიოდ მეტყველებს და უყურებს მსმენელებს
ძირითადად მეტყველება გასაგებია და უყურებს მსმენელებს
მეტყველება არამკაფიოა, მსმენელებს უჭირთ გაგება
არავერბალური კომუნიკაცია
შეუძლია ეფექტურად აღიქვას და გამოიყენოს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმები (თვალით, ჟესტებით, გამომეტყველებით, ხმით)
ხშირად შეუძლია დაამყაროს არავერბალური კონტაქტი
იშვიათად იყენებს არავერბალურ კომუნიკაციის ფორმებს
მონაწილეობა
უჩვენებს ინტერესს დისკუსიის თემისადმი საჭირო კომენტარებითა და აზრების გამოთქმით
ძირითადად გამოხატავს  ინტერესს. კომენტარები და აზრები ყოველთვის არაა თემის შესატყვისი
მცირე ინტერესი აქვს. არ გამოხატავს ან ვერ უკავშირებს თავის მოსაზრებებს სადისკუსიო თემას
კოოპერაცია
თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, აცლის სხვებს აზრის გამოთქმას და იცავს დისკუსიის წესებს
ძირითადად თანამშრომლობს თანაკლასელებთან, ზოგჯერ ერთვება სხვის საუბარში, ძირითადად იცავს დისკუსიის წესებს
იშვიათად თანამშრომლობს და იცავს დისკუსიის წესებს
მოსაზრების არგუმენტირება
მოსაზრება ორიგინალურია და გამყარებულია ფაქტებით, ცნებებით. არის ლოგიკური კავშირი საკითხთან
მოსაზრების გასამყარებლად გამოყენებულია სადავო ფაქტები და ცნებები
მოსაზრება მოკლებულია ლოგიკურ კავშირს საკითხთან და არ არის გამყარებული ფაქტებით







No comments:

Post a Comment